آغاز اجرای برنامه ملی مهارت آموزی دانش آموزان خوزستان در رشته شنا 

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: برنامه ملی مهارت آموزی در راستای شادابی و نشاط برای دانش آموزان در استخر بعثت ناحیه دو اهواز اجرا می‌شود.

عبدالله حبیبی مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان گفت: این طرح در راستای طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی معاونت تربیت بدنی و سلامت با همکاری مدیران و معلمان تربیت بدنی در ۱۰ جلسه برای هر دانش آموز پیش بینی شده است.

حبیبی با بیان اینکه در پایان طرح مهارت آموزی شنا به دانش آموزان شرکت کننده گواهی مهارت شنا داده می‌شود افزود: «طرح مهارت آموزی ورزشی» در راستای کیفیت بخشی به درس تربیت بدنی، ارتقای سلامت نشاط و آمادگی جسمانی. شناسایی و هدایت استعداد‌های برتر ورزشی، توسعه مشارکت‌های مردمی و …، در تابستان اجرا می‌شود و آموزش یک مهارت ورزشی به دانش آموزان و تبدیل مدرسه به کانون تحول محله از مهمترین اهداف این طرح است.

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با تقدیر از برنامه‌های منسجم و عملیاتی در حوزه اوقات فراغت دانش آموزی، فرهنگی هنری و تربیت بدنی از مدیران مدارس و مربیان تربیت بدنی خواست با زمانبندی مشخص برای موفقیت این طرح زمینه حضور دانش آموزان را در استخر بعثت فراهم کنند.

عبدالله حبیبی در پایان گفت: در طرح مهارت آموزی رشته‌های ورزشی دوره دوم ابتدایی دانش آموزان پایه‌های چهارم، پنجم و ششم به ترتیب رشته‌های ورزشی طناب زنی، تنیس روی میز، شنا و دو ومیدانی آموزش می‌بینند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.